Un-Tan Forums

Log in/Register or I kill yoo~~ >:0



~Your friendly Un-Tan Admin, CXu


ps. Twisty is the king of fags <3
Un-Tan Forums

Un-Tan-Tan!

YAY! We made a forum for UTSF =D Un-Tan is epic!
Un-Tan-Tan!

Log in

I forgot my password

September 2017

MonTueWedThuFriSatSun
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Calendar Calendar

Donate


    My avatars

    Share
    avatar
    Urahara Kiske
    Un-Tan!
    Un-Tan!

    Posts : 353
    Un-tan points : 3407
    Reputation : 11
    Join date : 2009-07-21
    Location : meh :/

    My avatars

    Post by Urahara Kiske on Wed Jul 22, 2009 9:07 pm

    :/ i made some avys of Urahara Exclamation
    I think that is what you mean by graphics :/:p

    and this is of shinji but bad quality i use the new gif maker for the above one notice the difference :/ geek


    I can one of anyone if you want :/ ^.^


    _________________
    Un-Tan FTW, Fear the fansubbers -.-
    :OOOOOOOOOOOOOooooooooooooo

    I KILL YOU NOW !
    avatar
    Tempest
    UN-TAN!
    UN-TAN!

    Posts : 554
    Un-tan points : 3590
    Reputation : 16
    Join date : 2009-07-22
    Age : 23
    Location : St. Cloud Minnesota

    Re: My avatars

    Post by Tempest on Thu Jul 23, 2009 12:23 am

    Alright, I have an .avi which is a clip from a downloaded movie, and I also have it saved as frames in a folder, now what do I do to make a .gif with an added frame at the end with a word on it, that repeats itself?
    And please for the love of god, do not say "use imageready"!!


    _________________
    Quality Checker and Editor
    UTSF


    avatar
    Urahara Kiske
    Un-Tan!
    Un-Tan!

    Posts : 353
    Un-tan points : 3407
    Reputation : 11
    Join date : 2009-07-21
    Location : meh :/

    Re: My avatars

    Post by Urahara Kiske on Thu Jul 23, 2009 1:42 am

    rofl , no i don't use that :p send it over with the last frame and ill do it :p you know my email ^.^


    _________________
    Un-Tan FTW, Fear the fansubbers -.-
    :OOOOOOOOOOOOOooooooooooooo

    I KILL YOU NOW !
    avatar
    Tempest
    UN-TAN!
    UN-TAN!

    Posts : 554
    Un-tan points : 3590
    Reputation : 16
    Join date : 2009-07-22
    Age : 23
    Location : St. Cloud Minnesota

    Re: My avatars

    Post by Tempest on Thu Jul 23, 2009 1:48 am

    ... as proof I have no idea what I am doing, I don't know how to make a last frame... can it just be a picture from windows paint? lol


    _________________
    Quality Checker and Editor
    UTSF


    avatar
    fdein
    Another Smexy Admin ;3
    Another Smexy Admin ;3

    Posts : 364
    Un-tan points : 3403
    Reputation : -8
    Join date : 2009-07-21
    Location : Un-Tan land

    Re: My avatars

    Post by fdein on Thu Jul 23, 2009 1:52 am

    I have a software that does something like that
    turns clips into gif
    avatar
    Urahara Kiske
    Un-Tan!
    Un-Tan!

    Posts : 353
    Un-tan points : 3407
    Reputation : 11
    Join date : 2009-07-21
    Location : meh :/

    Re: My avatars

    Post by Urahara Kiske on Thu Jul 23, 2009 1:55 am

    Tempest wrote:... as proof I have no idea what I am doing, I don't know how to make a last frame... can it just be a picture from windows paint? lol
    meh , yeah :p
    fdein wrote:I have a software that does something like that
    turns clips into gif
    i forgot where i got it at but i can turn any video into a gif it's wonderful :p


    _________________
    Un-Tan FTW, Fear the fansubbers -.-
    :OOOOOOOOOOOOOooooooooooooo

    I KILL YOU NOW !
    avatar
    Tempest
    UN-TAN!
    UN-TAN!

    Posts : 554
    Un-tan points : 3590
    Reputation : 16
    Join date : 2009-07-22
    Age : 23
    Location : St. Cloud Minnesota

    Re: My avatars

    Post by Tempest on Thu Jul 23, 2009 2:37 am

    what's it called?


    _________________
    Quality Checker and Editor
    UTSF


    avatar
    Urahara Kiske
    Un-Tan!
    Un-Tan!

    Posts : 353
    Un-tan points : 3407
    Reputation : 11
    Join date : 2009-07-21
    Location : meh :/

    Re: My avatars

    Post by Urahara Kiske on Thu Jul 23, 2009 2:38 am

    Can't tell :/


    _________________
    Un-Tan FTW, Fear the fansubbers -.-
    :OOOOOOOOOOOOOooooooooooooo

    I KILL YOU NOW !
    avatar
    Tempest
    UN-TAN!
    UN-TAN!

    Posts : 554
    Un-tan points : 3590
    Reputation : 16
    Join date : 2009-07-22
    Age : 23
    Location : St. Cloud Minnesota

    Re: My avatars

    Post by Tempest on Thu Jul 23, 2009 2:51 am

    ... so secretive,
    alright, I'm sending you the .avi and the paint thing as a jpeg to your yahoo email.
    Thanks kiske!!


    _________________
    Quality Checker and Editor
    UTSF


    avatar
    Urahara Kiske
    Un-Tan!
    Un-Tan!

    Posts : 353
    Un-tan points : 3407
    Reputation : 11
    Join date : 2009-07-21
    Location : meh :/

    Re: My avatars

    Post by Urahara Kiske on Thu Jul 23, 2009 2:54 am

    *Kills *:/


    _________________
    Un-Tan FTW, Fear the fansubbers -.-
    :OOOOOOOOOOOOOooooooooooooo

    I KILL YOU NOW !
    avatar
    Tempest
    UN-TAN!
    UN-TAN!

    Posts : 554
    Un-tan points : 3590
    Reputation : 16
    Join date : 2009-07-22
    Age : 23
    Location : St. Cloud Minnesota

    Re: My avatars

    Post by Tempest on Thu Jul 23, 2009 3:00 am

    !!!
    alright,
    I count 7 times now lol


    _________________
    Quality Checker and Editor
    UTSF


    avatar
    Twisty
    Un-Tan!
    Un-Tan!

    Posts : 175
    Un-tan points : 1648
    Reputation : -6
    Join date : 2009-07-21
    Age : 23
    Location : Norway, Oslo

    Re: My avatars

    Post by Twisty on Thu Jul 23, 2009 3:01 am

    You sure about that? xD
    avatar
    Urahara Kiske
    Un-Tan!
    Un-Tan!

    Posts : 353
    Un-tan points : 3407
    Reputation : 11
    Join date : 2009-07-21
    Location : meh :/

    Re: My avatars

    Post by Urahara Kiske on Thu Jul 23, 2009 3:03 am

    rofl, i would edit it, but i'm not a mod here -.- twistii !


    _________________
    Un-Tan FTW, Fear the fansubbers -.-
    :OOOOOOOOOOOOOooooooooooooo

    I KILL YOU NOW !
    avatar
    Twisty
    Un-Tan!
    Un-Tan!

    Posts : 175
    Un-tan points : 1648
    Reputation : -6
    Join date : 2009-07-21
    Age : 23
    Location : Norway, Oslo

    Re: My avatars

    Post by Twisty on Thu Jul 23, 2009 3:05 am

    Lemme guess... Staff members are useless against a forum admin? XD
    avatar
    Tempest
    UN-TAN!
    UN-TAN!

    Posts : 554
    Un-tan points : 3590
    Reputation : 16
    Join date : 2009-07-22
    Age : 23
    Location : St. Cloud Minnesota

    Re: My avatars

    Post by Tempest on Thu Jul 23, 2009 3:06 am

    ... actually we're up to 8 now...lol


    _________________
    Quality Checker and Editor
    UTSF


    avatar
    Urahara Kiske
    Un-Tan!
    Un-Tan!

    Posts : 353
    Un-tan points : 3407
    Reputation : 11
    Join date : 2009-07-21
    Location : meh :/

    Re: My avatars

    Post by Urahara Kiske on Thu Jul 23, 2009 3:07 am

    no, it's becuase you didn't add us to this list of moderators -.- btw *kills*


    _________________
    Un-Tan FTW, Fear the fansubbers -.-
    :OOOOOOOOOOOOOooooooooooooo

    I KILL YOU NOW !
    avatar
    Twisty
    Un-Tan!
    Un-Tan!

    Posts : 175
    Un-tan points : 1648
    Reputation : -6
    Join date : 2009-07-21
    Age : 23
    Location : Norway, Oslo

    Re: My avatars

    Post by Twisty on Thu Jul 23, 2009 3:08 am

    :'(
    avatar
    Tempest
    UN-TAN!
    UN-TAN!

    Posts : 554
    Un-tan points : 3590
    Reputation : 16
    Join date : 2009-07-22
    Age : 23
    Location : St. Cloud Minnesota

    Re: My avatars

    Post by Tempest on Thu Jul 23, 2009 3:09 am

    9
    I can't keep this going all night.... for 21 minutes, then I need to get to bed cause it's 4:30 am lol


    _________________
    Quality Checker and Editor
    UTSF


    avatar
    Twisty
    Un-Tan!
    Un-Tan!

    Posts : 175
    Un-tan points : 1648
    Reputation : -6
    Join date : 2009-07-21
    Age : 23
    Location : Norway, Oslo

    Re: My avatars

    Post by Twisty on Thu Jul 23, 2009 3:10 am

    g'night xD
    avatar
    Urahara Kiske
    Un-Tan!
    Un-Tan!

    Posts : 353
    Un-tan points : 3407
    Reputation : 11
    Join date : 2009-07-21
    Location : meh :/

    Re: My avatars

    Post by Urahara Kiske on Thu Jul 23, 2009 3:11 am

    WTF ? the last 2 numbers are never off it's 5:10 right here where do you live ? also *kills*


    _________________
    Un-Tan FTW, Fear the fansubbers -.-
    :OOOOOOOOOOOOOooooooooooooo

    I KILL YOU NOW !
    avatar
    Twisty
    Un-Tan!
    Un-Tan!

    Posts : 175
    Un-tan points : 1648
    Reputation : -6
    Join date : 2009-07-21
    Age : 23
    Location : Norway, Oslo

    Re: My avatars

    Post by Twisty on Thu Jul 23, 2009 3:12 am

    It's 11.11 AM here xD
    avatar
    Tempest
    UN-TAN!
    UN-TAN!

    Posts : 554
    Un-tan points : 3590
    Reputation : 16
    Join date : 2009-07-22
    Age : 23
    Location : St. Cloud Minnesota

    Re: My avatars

    Post by Tempest on Thu Jul 23, 2009 3:14 am

    I meant in 21 mins it'd be 4:30, see how tired I am?
    and that's 11 kiske!
    lol


    _________________
    Quality Checker and Editor
    UTSF


    avatar
    Urahara Kiske
    Un-Tan!
    Un-Tan!

    Posts : 353
    Un-tan points : 3407
    Reputation : 11
    Join date : 2009-07-21
    Location : meh :/

    Re: My avatars

    Post by Urahara Kiske on Thu Jul 23, 2009 3:15 am

    well go to sleep the, mater of fact let me "guide " you to sleep ^.^..................................................................

    *kills*


    _________________
    Un-Tan FTW, Fear the fansubbers -.-
    :OOOOOOOOOOOOOooooooooooooo

    I KILL YOU NOW !
    avatar
    Twisty
    Un-Tan!
    Un-Tan!

    Posts : 175
    Un-tan points : 1648
    Reputation : -6
    Join date : 2009-07-21
    Age : 23
    Location : Norway, Oslo

    Re: My avatars

    Post by Twisty on Thu Jul 23, 2009 3:17 am

    Watch out Tempest...
    Because i'm watching over you!
    avatar
    Tempest
    UN-TAN!
    UN-TAN!

    Posts : 554
    Un-tan points : 3590
    Reputation : 16
    Join date : 2009-07-22
    Age : 23
    Location : St. Cloud Minnesota

    Re: My avatars

    Post by Tempest on Thu Jul 23, 2009 3:22 am

    13!
    ...where are you?
    oh shit, did you make that noise outside the window!?!??!?


    _________________
    Quality Checker and Editor
    UTSF



    Sponsored content

    Re: My avatars

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Fri Sep 22, 2017 12:14 am